• Banner website
  • BannerBedrijfspercelen1130x225

Zevende oproep: begeleiding bij herbestemming van parochiekerken

Gemeenten en kerkbesturen kunnen vanaf 15 januari 2020 een aanvraag indienen voor een begeleid haalbaarheids- onderzoek voor de volledige herbestemming of de nevenbestemming van een parochiekerk. Het Projectbureau ‘Herbestemming Kerken’ begeleidt dit traject. De uiterste datum om een aanvraag in te dienen is 21 april 2020. Het gaat om de laatste oproep in deze formule.

Lees meer

Warme acties leveren 1000 euro op

De collega's van Interleuven toonden eind vorig jaar opnieuw hun goed hart voor de Warmste Week. Met leuke en diverse activiteiten tijdens de middagpauze of 's avonds georganiseerd, werd geld ingezameld voor Prinses Harte. Deze vzw maakt verwenpakketten om het ziekenhuisverblijf voor kinderen met kanker aangenamer te maken. Het resultaat mag er zijn: de warmste soep, zumba, yoga, spelletjesavond, juwelenworkshop, IL-warmathon, het dessertenbuffet, … brachten maar liefst 1000 euro op. Bedankt aan de organiserende collega’s (foto hieronder v.l.n.r. Joke, Kirsten, Evelien en Liesbet; Rikkert, Inge en Ellen staan niet op de foto) voor de warme organisatie en aan elke collega die mee een duit in het zakje deed voor het goede doel.

Lees meer

Data Protection Officer (DPO) met interesse voor IT

Jouw functie

DPO:
Vanuit Interleuven zal je worden ingezet als DPO voor een aantal lokale besturen. Bij hen sta je in voor het uitwerken, op de sporen zetten en opvolgen van het informatieveiligheidsbeleid. Daarnaast sta je deze lokale besturen bij in het naleven van de GDPR-wetgeving. Je adviseert de verantwoordelijke voor het dagelijks bestuur omtrent alle aspecten van de Informatieveiligheid en over het correct naleven van de GDPR. Daarnaast heb je voor deze domeinen een stimulerende, documenterende en controlerende opdracht.

Je taken zijn zeer divers en kunnen gaan van sensibiliseringssessies geven voor het personeel, aanspreekpunt zijn voor GDPR-gerelateerde vragen tot het nakijken van de verplicht af te sluiten verwerkersovereenkomsten. Dit betekent ook dat je regelmatig langs zal gaan bij deze besturen voor sensibilisaties, vergaderingen en controles.

De DPO die wij zoeken zal in samenspraak met de collega’s binnen Interleuven o.a. instaan voor het bewaken van de veiligheidsnormen en het bevorderen van veiligheidsgedrag, uitvoeren van veiligheidsaudits, de veiligheidscel leiden, de opmaak van een veiligheidsplan,…

Bijstand bij IT:
Binnen Interleuven zelf rekenen we ook op jou om de informaticus bij te staan in het beheer en het onderhoud (hard- en software) van de informaticasystemen en netwerken van Interleuven zelf.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een diploma hoger onderwijs korte/lange type of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hoeft geen informaticus te zijn, maar dient wel een goede kennis van informatica en informatieveiligheid te bezitten, door het volgen van opleidingen of door werkervaring.
  • (uitgebreide) Kennis van de GDPR is een must.
  • Je durft opportuniteiten te grijpen en werkt resultaatsgericht.
  • Je hebt een kritisch en analytisch denkvermogen en een oplossingsgerichte houding.
  • Je werkt zelfstandig en klantgericht met oog voor kwaliteit, zin voor verantwoordelijkheid en je bent ook een goede teamspeler.
  • Je beheerst het Nederlands op een zeer vlotte manier, zowel schriftelijk als mondeling en bent bedreven in presentatie- en vergadertechnieken.

Wij bieden je

Een gevarieerde functie in een dynamische omgeving, binnen een team waar je kan rekenen op professionele ondersteuning.  Een contract van onbepaalde duur met een wedde in overeenstemming met kennis en opgedane ervaring ter zake, aangevuld met extralegale voordelen. 

Solliciteren

Als deze vacature je aanspreekt en je aan de voorwaarden voldoet, stuur dan je sollicitatiebrief met CV uiterlijk t.e.m. 14.06.2020 aan Brigitte Van Calster (personeelsdienst t 016 28 42 49), via e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of schriftelijk naar Brouwersstraat 6 te 3000 Leuven.

Vacature medewerker GIS

Het team

Het GIS-team van Interleuven behartigt de interne GIS-werking binnen Interleuven en stelt haar deskundigheid en ervaring betreffende GIS ten dienste van de vennoten van Interleuven. Voor de gemeenten, OCMW’s en politiezones situeert deze ondersteuning zich o.a. in de opmaak van GIS-beleidsplannen, het opnemen van de rol van (inter)gemeentelijk GIS-coördinator, de ondersteuning ter plaatse bij data-invoer, -beheer en onderhoud, de technische ondersteuning bij offertebesprekingen en/of installatie van software, de uitvoering van gespecialiseerde projecten zoals inventarisaties, ruimtelijke analyses,   ….  In de opvolging van wet- en regelgeving, participatie aan verschillende overlegplatformen en studiedagen, het uitbouwen en onderhouden van contacten en netwerken is tevens een belangrijke rol weggelegd voor het GIS-team.

Jouw functie

Je staat als GIS-medewerker mee in voor de uitbouw, analyse, optimalisatie en voortdurende actualisatie van geodatabanken en GIS-toepassingen en voor de implementatie ervan in de organisatie/besturen. Dit laatste kan zowel in de rol van (inter)gemeentelijk GIS-coördinator als in deze van GIS-operator.

Je ondersteunt actief de inventarisaties en streeft hierbij naar een uniforme werkwijze. Je bent verantwoordelijk voor het actueel beheer van de geodatabank van toegewezen besturen en om de juiste gegevens in de daarvoor bestemde databanken te beheren. De begeleiding en sensibilisatie van het GIS-gebruik in de gemeentelijke diensten is eveneens één van je taken.

Naast je operationele taken heb je bij bepaalde besturen tevens coördinerende taken.

Je verwerft kennis aangaande relevante wetgeving, je volgt technologische ontwikkelingen in het vakdomein op en vertaalt deze naar de dagelijkse werking. Je stemt hierover af met je collega’s bij Interleuven.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelor of masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je beschikt over een goede conceptuele, technische en inhoudelijke kennis van GIS en je kan werken met GIS.
  • Je bent vertrouwd met GIS-software (bv. ArcGIS of Q-GIS) …).
  • Je hebt sterke affiniteit met informatica in het algemeen en functioneel databankontwerp in het bijzonder.
  • Kennis van de Vlaamse GIS-verplichtingen van lokale besturen is een belangrijke troef.
  • Je bent vertrouwd met de gemeentelijke werking, een pluspunt is ervaring in diensten als omgeving, ruimtelijke ordening, milieu, technische dienst, openbare werken en aanverwante.
  • Je steekt graag de handen uit de mouwen in eigen projecten en in projecten als team. Je bent geen ‘wachter’, maar een ‘doener’.
  • Je bent flexibel inzetbaar (zowel inhoudelijk als op vlak van plaats van tewerkstelling (bij Interleuven of bij vennoten)) en hebt een goed aanpassingsvermogen.
  • Je hebt een kritisch en analytisch denkvermogen en een oplossingsgerichte houding.
  • Je werkt nauwgezet en streeft naar datakwaliteit van het hoogste niveau. Je werkt zelfstandig en klantgericht met zin voor verantwoordelijkheid en bent ook een goede teamspeler.
  • Je beheerst het Nederlands op een zeer vlotte manier, zowel schriftelijk als mondeling en bent bedreven in presentatie- en vergadertechnieken.

Wij bieden je

Een gevarieerde functie in een dynamische omgeving, binnen een team waar je kan rekenen op professionele ondersteuning. Een contract van onbepaalde duur met een wedde in overeenstemming met kennis en opgedane ervaring ter zake, aangevuld met extralegale voordelen, opleidingsmogelijkheden, werken binnen een glijdend uurrooster,…… . 

Solliciteren

Als deze vacature je aanspreekt en je aan de voorwaarden voldoet, stuur dan je sollicitatiebrief met CV uiterlijk t.e.m. 14.06.2020 aan Brigitte Van Calster (personeelsdienst t 016 28 42 49), via e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of schriftelijk naar Brouwersstraat 6 te 3000 Leuven

Beter bereikbaar bedrijventerrein Haasrode dankzij uniek samenwerkingsverband

Hernieuwde samenwerking focust op fiets en openbaar vervoer

PERSBERICHT 05-12-2019

Op 5 december hernieuwden twaalf organisaties uit Leuven en Vlaams-Brabant hun plan voor duurzame oplossingen voor het mobiliteitsprobleem op en rond het bedrijventerrein van Haasrode. De partners blijven focussen op betere fietsvoorzieningen en een uitbreiding van het aanbod van openbaar vervoer. Het betreft een verderzetting van de originele intentieverklaring uit 2016 en een uitbreiding met 3 extra partners.

Lees meer

Meer artikelen...