• Home

Vacature vastgoedmedewerker

Kom jij het team van Interleuven versterken? Wij zijn op zoek naar een vastgoedmedewerker (m/v). Solliciteren doe je voor 27 januari 2019.

Het team vastgoed behartigt alle vastgoedaspecten binnen de werking van Interleuven. Er zijn drie deelactiviteiten, nl.

  • het vastgoedwerk binnen de projectwerking van Interleuven
  • het patrimoniumbeheer
  • het ten dienste stellen van deskundigheid en ervaring inzake vastgoed aan de vennoten

Als vastgoedmedewerker volg je alle verwervingen en verkopen van Interleuven op en sta je in voor het bijhouden van het patrimonium. In een centrale databank bewaar je alle gegevens zodat je altijd een correcte en actuele stand van zaken van het patrimonium van Interleuven voorhanden hebt. Je bereidt aan- en verkoopdossiers voor, bezorgt alle nodige informatie aan de betreffende notariaten en kijkt compromis en ontwerpakten (verkavelingsakten, aan- en verkoopakten van gronden en/of gebouwen) na.

Een tweede luik van het takenpakket betreft vastgoedwerk binnen de eigen projectwerking inzake de realisatie van bedrijventerreinen en woonprojecten. Je bereidt de dossiers voor de overdracht van wegenis en openbaar domein aan de betreffende gemeenten voor. Voor de woonprojecten volg je de naleving van de verkoopsvoorwaarden op.

Een derde taak is het administratieve luik van de vastgoedondersteuning aan de gemeenten. Dit betreft o.a. het voorbereiden van aan- en verkoopdossiers, overdrachtendossiers wegenis en publieke ruimte alsook onteigeningsdossiers en het opmaken en procedureel afhandelen van administratieve akten.

Profiel

Je bent houder van een bachelor diploma rechtspraktijk, je genoot een opleiding notarieel medewerker of administratief vastgoedmedewerker of hebt relevante gelijkwaardige ervaring opgebouwd. Je hebt expertise en ervaring op het vlak van vastgoedadministratie. Je bent in staat om zelfstandig en in teamverband te werken en je bent flexibel inzetbaar in diverse projecten en taken. Je hebt oog voor detail, beheert je dossiers nauwgezet en werkt je taken tot in de puntjes af. Je hebt een vlotte schriftelijke taalbeheersing. Je bent altijd bereid om bij te scholen. Functierelevante ervaring is een pluspunt.

Ons aanbod

Een gevarieerde functie in een dynamische omgeving, binnen een team waar je kan rekenen op professionele ondersteuning. Een contract van onbepaalde duur met een wedde in overeenstemming met kennis en opgedane ervaring ter zake, aangevuld met extralegale voordelen.

Solliciteren

Als deze vacature je aanspreekt en je aan de voorwaarden voldoet, stuur dan jouw sollicitatiebrief met CV voor 27 januari 2019 aan Brigitte Van Calster (personeelsdienst t 016 28 42 49):

  • Via e-mail gericht aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • schriftelijk naar Brouwersstraat 6 te 3000 Leuven

Vacature mobiliteitsdeskundige

Kom jij het team van Interleuven versterken? Wij zijn op zoek naar een mobiliteitsdeskundige (m/v). Solliciteren doe je voor 27 januari 2019.

Je bent als projectleider verantwoordelijk voor en werkt mee aan o.a.:

  • het opmaken van (inter)gemeentelijke mobiliteitsplannen en –studies, MOBER’s, start- en projectnota’s voor de realisatie van bovenlokale en lokale fietspaden,
  • het initiëren, uitwerken en coördineren van mobiliteitsprojecten inzake bijvoorbeeld deelmobiliteit, duurzame mobiliteit, vervoer op maat, marktplaats voor mobiliteit, zowel op (inter)lokaal als regionaal niveau.

Je wordt mee ingezet voor het mobiliteitsluik bij stedenbouwkundige ontwerpen en projecten, woon-, lokalisatie- en planologische studies, gemeentelijke ruimtelijke beleids- en visieplannen,  RUP’s, ontwerpen van publieke ruimten, ontwikkeling van bedrijventerreinen en woonprojecten. Je werkt adviserend en ondersteunend naar en voor de gemeenten van ons arrondissement en woont daartoe ook de vergaderingen bij.

Een belangrijk deel van je takenpakket bestaat uit het ondersteunen, begeleiden en adviseren van gemeenten inzake de werking van de vervoerregio Leuven en Regionet Leuven. Je overlegt en werkt nauw samen met lokale besturen (mandatarissen en ambtenaren), detecteert behoeften en vertaalt deze mee naar nieuwe realistische initiatieven en projecten.

Profiel

Je bent houder van een diploma hoger onderwijs of universitair, bij voorkeur een opleiding in de mobiliteitswetenschappen of hebt relevante gelijkwaardige ervaring opgebouwd. Een (bijkomende) opleiding ruimtelijke planning is een pluspunt. Je hebt expertise en ervaring op het vlak van mobiliteit. Je hebt een vlotte schriftelijke en gesproken taalbeheersing en bent bedreven in presentatie- en vergadertechnieken. Je bent in staat om zelfstandig en in teamverband te werken en je bent flexibel inzetbaar in diverse projecten. Je bent altijd bereid om bij te scholen. Functierelevante ervaring is een pluspunt.

Ons aanbod

Een gevarieerde functie in een dynamische omgeving, binnen een team waar je kan rekenen op professionele ondersteuning. Een contract van onbepaalde duur met een wedde in overeenstemming met kennis en opgedane ervaring ter zake, aangevuld met extralegale voordelen.

Solliciteren

Als deze vacature je aanspreekt en je aan de voorwaarden voldoet, stuur dan jouw sollicitatiebrief met CV voor 27 januari 2019 aan Brigitte Van Calster (personeelsdienst t 016 28 42 49):

  • Via e-mail gericht aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • schriftelijk naar Brouwersstraat 6 te 3000 Leuven

Vacature ruimtelijk planner

Kom jij het team van Interleuven versterken? Wij zijn op zoek naar een ruimtelijk planner (m/v). Solliciteren doe je voor 27 januari 2019.

Een belangrijk deel van je takenpakket bestaat uit het bieden van stedenbouwkundige ondersteuning inzake vergunningenbeleid en/of handhaving aan gemeenten. Hierbij werk je ter plaatse bij de gemeente met de ambtenaren mee aan de inhoudelijke behandeling van de omgevingsdossiers en/of aan de preventieve en reactieve omgevingshandhaving.

Je bent als projectleider verantwoordelijk voor en werkt mee aan: o.a. het opmaken van stedenbouwkundige ontwerpen en projecten, woon-, lokalisatie- en planologische studies, het opstellen van gemeentelijke ruimtelijke beleids- en visieplannen,  RUP’s, ontwerpen van publieke ruimten, ontwikkeling van bedrijventerreinen en woonprojecten. Je werkt adviserend en ondersteunend naar en voor de gemeenten van het arrondissement Leuven en woont daartoe ook de vergaderingen bij.

Profiel

Je bent houder van een diploma hoger onderwijs of universitair en genoot een bijkomende opleiding ruimtelijke planning en stedenbouw of hebt relevante gelijkwaardige ervaring opgebouwd. Je hebt een goede kennis van de regelgeving inzake ruimtelijke ordening en omgevingshandhaving. Je hebt een vlotte schriftelijke en gesproken taalbeheersing en bent bedreven in presentatie- en vergadertechnieken. Je bent in staat om zelfstandig en in teamverband te werken en je bent flexibel inzetbaar in diverse projecten. Je bent altijd bereid om bij te scholen. Functierelevante ervaring is een pluspunt.

Ons aanbod

Een gevarieerde functie in een dynamische omgeving, binnen een team waar je kan rekenen op professionele ondersteuning. Een contract van onbepaalde duur met een wedde in overeenstemming met kennis en opgedane ervaring ter zake, aangevuld met extralegale voordelen.

Solliciteren

Als deze vacature je aanspreekt en je aan de voorwaarden voldoet, stuur dan jouw sollicitatiebrief met CV voor 27 januari 2019 aan Brigitte Van Calster (personeelsdienst t 016 28 42 49):

  • Via e-mail gericht aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • schriftelijk naar Brouwersstraat 6 te 3000 Leuven